Pirmas puslapis      Apie žaidimą      Registracija      Forumas       Taisyklės       DUK          

Taisyklės

Sferos yra nemokamas strateginis žaidimas, kurį vienu metu gali žaisti tūkstančiai žaidėjų.


DĖMESIO! Žaidimo SFEROS administracija NIEKADA neprašo ir neprašys jūsų slaptažodžių ar kitų asmeninių duomenų.
Niekada ir niekur kitur neveskite savo prisijungimo vardo ir slaptažodžio, išskyrus ONE.LT ir SFEROS.ONE.LT.
Niekada ir niekam nesakykite savo slaptažodžio! Saugokite savo asmeninę informaciją!

Draudžiama siūlyti resursus, karines pajėgas ir t.t. už auksą ar prašyti aukso kodų iš kitų žaidėjų.
Tai yra nelegalūs aukso įsigijimo būdai ir už tai šalinama iš žaidimo be išankstinių įspėjimų ar paaiškinimų.

Draudžiama apgaudinėti kitus žaidėjus (netęsėti pažadų, kenkti prisijungus pavaduotoju ir t.t.).
Už tai šalinama iš žaidimo be išankstinių įspėjimų ar paaiškinimų.

Registracija

Žaidimas pradedamas nuo registracijos.
Registracija yra labai greita ir paprasta - reikia įvesti sugalvotą žaidėjo vardą (nick'ą), slaptažodį ir tikrą el. paštą (jis bus reikalingas registracijos patvirtinimui ir vėliau - slaptažodžio priminimui). Jei į Sferas jus pakvietė draugas, registruokitės per jo aukso kodą - uždirbsite aukso ir sau, ir jam.

Auksas ir aukso kodas
Visi nauji žaidėjai žaidimo pradžioje nemokamai gauna VIP statusą 7 dienoms su 30% padidinta visų resursų gamyba ir pradinius pastatus: fermą (5 lygio), mineralų, geležies ir naftos kasyklas (kiekvieną - 3 lygio), sandėlį (1 lygio), prekybos centrą (1 lygio), kareivines (1 lygio), valdymo centrą (1 lygio) ir ambasadą (1 lygio). Papildomai pirkti aukso yra neprivaloma, jis tik suteikia papildomų patogumų žaidime. Visi žaidėjai taip pat gauna ir unikalų aukso kodą, kurį gali siųsti draugams ir taip nemokamai gauti aukso sau ir jiems. Draugui užsiregistravus įvedant aukso kodą ir pirmą kartą pildant aukso atsargas, tokį patį kiekį aukso gausite ir jūs (įvykdžius šias sąlygas auksas gaunamas sekančio prisijungimo prie žaidimo metu).

Keli žaidėjai
Sferose vienam žmogui draudžiama turėti daugiau nei vieną žaidėją. Taisyklė labai paprasta: 1 žmogus = 1 žaidėjas.
Jei nesilaikoma šios taisyklės, žaidimo administracija pasilieka teisę be įspėjimo užblokuoti jūsų abu (ar daugiau) žaidėjus arba (esant reikalui) jūsų IP adresą ar adresus.

Pavaduotojai
Žaidėjo nustatymuose galima įrašyti du pavaduotojus, kurie gali prisijungti prie jūsų žaidėjo (tai naudinga kai atostogaujate ar kai kartais neturite interneto).
Įrašant pavaduotojus reikia nurodyti žaidėjo vardą (nick'ą). Pavaduotojai gali prisijungti prie jūsų per savo valdymo centrą.
Pavaduotojai gali už jus daryti VISKĄ ką galite daryti jūs (pvz. rašyti pokalbiuose, forume, žinutėse, statyti pastatus, pirkti paslaugas VIP puslapyje ir taip toliau), išskyrus:
1) negali keisti jokių žaidėjo nustatymų - paveiksliuko, slaptažodžio, kitų pavaduotojų, pranešimų nustatymų, miestų pavadinimų ir teksto "apie mane";
2) nemato, kiek turite aukso VIP puslapyje (bet gali už jus nupirkti visas paslaugas)
3) negali nugriauti pastatų miestuose

Pasaulis - sostinės, miestai, oazės

Miestai ir sostinės
Pradėdamas žaidimą žaidėjas gauna vieną miestą - sostinę. Sostinę kiti žaidėjai gali pulti, bet negali jos užkariauti (pasisavinti). Kiekvienas naujai įkurtas miestas yra saugus 10 dienų. Naujo miesto apsauga nutraukiama, jei iš jo pradedami puldinėti kitų žaidėjų miestai.
Puolant oazes miesto apsauga nenutraukiama.

Oazės
Oazėse gyvena įvairūs plėšrūs padarai. Kartais oazėse randamas uranas. Kartais randama ir kitų dalykų.

Naujo miesto įkūrimas
Jei oazė tuščia ir joje nėra monstrų - galite įkurti naują miestą ir taip plėsti savo valdas.
Įkurti naują miestą kainuoja po 10000 vnt. visų resursų, 50 aukso ir reikia turėti 10 lygio ambasadą.

Sostinės perkėlimas į kitą miestą
Jei turite daugiau miestų, galite savo sostinę perkelti į vieną iš jų.

Seni miestai
Jei žaidėjas neprisijungia prie žaidimo 2 mėnesius, jo miestai virsta oazėmis. Prisijungus iš naujo, žaidėjas gauna naują tuščią miestą.

Medžioklė oazėse

Norėdami medžioti oazėje pasirinkite laukimo laiką ir sulaukite medžioklės pradžios.
Kuo ilgiau lauksite, tuo daugiau turėsite šūvių ir galėsite nušauti daugiau monstrų.

Vienu metu medžioti galite tik vienoje oazėje. Pasibaigus medžioklei, pertrauka iki kitos medžioklės šioje ar kitoje oazėje - 15 minučių.
Jei neužsuksite į oazę iškart po to, kai baigsis laukimo laikas, dar turėsite 10 minučių iki medžioklės pabaigos.
Pavėlavus jūsų šoviniai dings ir medžioklę teks pradėti iš naujo.

Už 5 aukso galite įsigyti papildomą šūvį ar sutrumpinti laukimo iki kitos medžioklės laiką.

Mano miestas



Pastatai
Kuo aukštesnio lygio pastatas, tuo geresnė jo ataka ir gynyba. Visi pastatai gali būti tobulinami iki 15 lygio. Aukštesnis lygis taip pat gerina kiekvieno pastato unikalias savybes — pvz. jei tai resursas (ferma, naftos gręžinys ir t.t. ), tai jis gamina daugiau resursų, jei tai kareivinės, jos gali ruošti aukštesnio lygio karius ir t.t.

Resursai
Žaidime yra kelių tipų resursai - maistas, geležis, nafta, mineralai, uranas. Resursus gamina/išgauna atskiri pastatai - ferma, naftos gręžinys, geležies ir mineralų kasyklos.
Geležies, naftos ir mineralų išgavimo kiekis visuose miestuose šiek tiek skiriasi.
Maisto resursai nuo kitų skiriasi tuo, kad juos nuolat naudoja visi miesto gyventojai.
Urano negamina joks pastatas, jis randamas oazėse.
Pvz., jei ferma per valandą gamina 100 vnt, o mieste 30 gyventojų, tai per valandą maisto resursai padidės tik 70 vnt.
Antrus resursinius pastatus galima statyti tik pilnai pastačius pirmus (pvz. antrą fermą galėsite pradėti statyti tik pilnai pastatę pirmą).

Sferose yra 24 pastatai:

Ferma

Ferma gamina maisto resursus

Geležies kasykla

Geležies kasykloje kasama geležies rūda

Reikalingas pastatas:
Ferma, lygis 1

Naftos gręžinys

Naftos gręžinyje išgaunama nafta

Reikalingas pastatas:
Geležies kasykla, lygis 1

Mineralų kasykla

Mineralų kasykloje kasami mineralai

Reikalingas pastatas:
Naftos gręžinys, lygis 1

Sandėlis

Sandėlyje kaupiamos visų resursų atsargos

Reikalingas pastatas:
Ferma, lygis 3

Bunkeris

Bunkeryje slepiama dalis resursų, kurie padeda miestui atsigauti po užpuolimų

Reikalingas pastatas:
Sandėlis, lygis 2

Prekybos centras

Prekybos centre perkami ir parduodami resursai ir karinės pajėgos

Reikalingas pastatas:
Geležies kasykla, lygis 2

Kareivinės

Kareivinėse treniruojami visų tipų kariai

Reikalingas pastatas:
Ferma, lygis 4

Valdymo centras

Valdymo centre administruojamos visos karinės pajėgos

Reikalingas pastatas:
Kareivinės, lygis 1

Ambasada

Ambasadoje tvarkomi aljanso reikalai

Reikalingas pastatas:
Naftos gręžinys, lygis 3

Mokslo centras

Mokslo centre atliekami įvairūs tyrimai ir daromi atradimai, kurie būtini tolimesniam miesto vystymuisi

Reikalingas pastatas:
Ferma, lygis 15

Gamykla

Gamykloje gaminama visa motorinė antžeminė karinė technika

Reikalingas pastatas:
Mokslo centras, lygis 3

Reikalingas išradimas:
Konvejeris
Radarų sistema

Didina gynybą nuo aviacijos antpuolių dvigubai tiek procentų, koks yra pastato lygis

Reikalingas pastatas:
Mokslo centras, lygis 5

Reikalingas išradimas:
Elektromagnetinės bangos
Avia centras

Avia centre gaminama skraidanti karinė technika

Reikalingas pastatas:
Mokslo centras, lygis 7

Reikalingas išradimas:
Aerodinamika
Raketų paleidimo kompleksas

RPK gaminamos, saugomos ir paleidžiamos balistinės raketos

Reikalingas pastatas:
Mokslo centras, lygis 9

Reikalingas išradimas:
Reaktyvinis kuras
Geochemijos centras

Geochemijos centre atliekami tyrimai leidžia papildomai išgauti daugiau mineralų resursų

Reikalingas pastatas:
Mokslo centras, lygis 10

Reikalingas išradimas:
Mineralogija
Biologinė laboratorija

Laboratorijoje sintetinami produktai leidžia papildomai pagaminti daugiau maisto resursų

Reikalingas pastatas:
Mokslo centras, lygis 11

Reikalingas išradimas:
Molekulinė biologija
Geležies perdirbimo gamykla

Gamykloje vykdomi procesai leidžia papildomai išgauti daugiau geležies resursų

Reikalingas pastatas:
Mokslo centras, lygis 11

Reikalingas išradimas:
Metalurgija
Naftos perdirbimo gamykla

Gamykloje naudojamos technologijos leidžia papildomai išgauti daugiau naftos resursų

Reikalingas pastatas:
Mokslo centras, lygis 13

Reikalingas išradimas:
Industrinis kompleksas
Urano cisternos

Urano cisternose kaupiamos ir slepiamos urano atsargos

Reikalingas pastatas:
Mokslo centras, lygis 15

Reikalingas išradimas:
Antiradiaciniai konteineriai
Priešraketinės gynybos kompleksas

PRGK gaminamos ir laikomos anti-balistinės raketos

Reikalingas pastatas:
Raketų paleidimo kompleksas, lygis 9

Reikalingas išradimas:
Perėmimo sistema
Kosmoso uostas

Kosmoso uoste montuojami ir į orbitą paleidžiami žvalgybiniai palydovai

Reikalingas pastatas:
Raketų paleidimo kompleksas, lygis 10

Reikalingas išradimas:
Paleidimo platforma
Triumfo pastatas

Aukščiausią civilizacijos lygį rodantis pastatas

Reikalingi visi
maksimalaus lygio pastatai


Deco

Dekoratyvinis objektas

Reikalingas pastatas:
Ferma, lygis 7

 


Valdymo centras
Valdymo centre matomos visos su miestu susijusios karinės pajėgos - kariai, technika, belaisviai, pastiprinimai ir t.t.

Ferma
Fermoje gaminami maisto resursai. Juos naudoja gyventojai, tiek esantys mieste, tiek iškeliavę iš miesto (pastiprinimas, karas, prekyba, belaisviai). Kol miesto gyventojų skaičius neviršija 300, fermoje visada yra gaminamas resursų kiekis, ne mažesnis kaip 2 vnt. per valandą. Jei mieste maisto gaminama mažiau nei sunaudojama, karinės pajėgos tame mieste ima mažėti. Kas 30 minučių miršta 7% visos kariuomenės. Visų tipų karinės pajėgos dėl maisto trūkumo žūna tolygiai.

Prekybos centras
Prekybos centre perkami ir parduodami visų tipų resursai. Galima nusiųsti resursus į kitą miestą, siūlyti, ieškoti ir pirkti.
Pasiūlymai keistis resursais neturi viršyti santykio 1:2 ir yra rodomi kitiems žaidėjams tris dienas.
Už auksą VIP prekyboje galima:
  • keisti vienus resursus į kitus;
  • keisti resursus santykiu 2:1:1:1 (pasirinkto resursų tipo bus dvigubai daugiau, nei kitų; jei "dviguba suma" viršija sandėlio talpą, likutis bus paskirstytas tarp kitų resursų tipų)

  • Keičiant uraną į kitus resursus galimas šioks toks resursų praradimas, jei iškeisti resursai netelpa į sandėlį.
    Prekybos furgonai su jūsų siūlomais resursais bus priskaičiuojami prie išvykusių iš miesto.
    Prekybos furgonų greitis yra 30 miestų per valandą.
    Resursų siuntimas tarp kelių vieno žaidėjo miestų yra neribojamas.
    Resursų siuntimas tarp žaidėjų turi nustatytus limitus.

    Mokslo centras
    Mokslo centras yra vienas svarbiausių pastatų - jame daromi išradimai, kurių reikės tolimesniam vystymuisi. Tik išradę išradimus galėsite statyti gamyklą, avia centrą ir kitus aukštesnio lygio pastatus.

    Urano cisternos
    Pastačius urano cisternas galima laikyti ir slėpti daugiau urano. Pastaba - urano saugykla urano negamina, tik kaupia ir saugo.

    Triumfo pastatas
    Pastačius maksimalaus dydžio Triumfo pastatą galima neribotai statyti resursinių ir karinių pastatų.

    Aljansai

    Kiekvienas žaidėjas, turintis 1 lygio ambasadą gali įstoti į aljansą (prieš tai gavęs pakvietimą iš aljanso vadovo).
    Savo aljansą galima įkurti turint 10 lygio ambasadą.
    Aljanso privalumai: galima matyti aljanso narių aktyvumą, prekiauti resursais tik tarp aljanso narių, rašyti skelbimus aljanso nariams.
    Aljanso vadovai (žymimi simboliu @) gali pakviesti bet kurį žaidėją į aljansą, nusiųsdami jam asmeninę žinutę (pažymėdami varnelę prie "pakvietimas į aljansą").
    Aljanso vadovas gali bet kurį paprastą aljanso narį padaryti vadovu, vadovą - paprastu nariu arba iš viso išmesti iš aljanso.
    Aljanse daugiausiai gali būti 100 narių.
    DĖMESIO: aljanso vadovams DRAUDŽIAMA reikalauti iš aljanso narių duoklės resursais ar karinėmis pajėgomis.

    Karas

    Karinės pajėgos
    Visos karinės pajėgos turi tokius parametrus:
  • gamybinius: sukūrimo kainą resursais ir laiką;
  • greitį: miestais per valandą;
  • nešimo galią: kiek gali panešti resursų;
  • A:G 1 - ataką/gynybą prieš žmones (pėstininkus);
  • A:G 2 - ataką/gynybą prieš antžeminę techniką;
  • A:G 3 - ataką/gynybą prieš skraidančią techniką;
  • A:G 4 - ataką/gynybą prieš raketas;

  •   Pavadinimas Gamybai reikalingas resursų kiekis GSK* Greitis Neša A:G 1 A:G 2 A:G 3 A:G 4
    Pėstininkas
    Gamina: Kareivinės 
    030020020010002015602 : 21 : 11 : 11 : 1
    Minosvaidininkas
    Gamina: Kareivinės 
    040030030020003015505 : 310 : 51 : 11 : 1
    Kulkosvaidininkas
    Gamina: Kareivinės 
    050040040030004017907 : 105 : 740 : 101 : 1
    Žvalgas
    Gamina: Kareivinės 
    060050050040005013001 : 101 : 31 : 31 : 1
    Spec. karys
    Gamina: Kareivinės 
    050040040035003012510015 : 1510 : 1010 : 101 : 1
     
    Pėstininkų kovos mašina PKM-3
    Gamina: Gamykla 
    070080080060007024025015 : 87 : 53 : 15 : 1
    Mobili priešlėktuvinė gynybos sistema M.P.G.S.
    Gamina: Gamykla 
    040045045047502025050015 : 1010 : 1075 : 305 : 1
    Tankas ST7
    Gamina: Gamykla 
    0900100010001100090240100020 : 3020 : 202 : 1010 : 1
    Tankas ST9
    Gamina: Gamykla 
    010001100110015000100360200030 : 5030 : 405 : 2010 : 1
     
    Naikintuvas SN-51
    Gamina: Avia centras 
    04000400040005000012021000020 : 10020 : 100200 : 10015 : 1
    Bombonešis SB-52
    Gamina: Avia centras 
    04500450045006000013037004000100 : 100100 : 7020 : 5025 : 1
    Stealth naikintuvas SN-71
    Gamina: Avia centras 
    07500750075009500028041100050 : 20050 : 200400 : 20030 : 1
    Stealth bombonešis SB-72
    Gamina: Avia centras 
    090009000900010000030059008000200 : 200200 : 15050 : 10050 : 1
     
    Balistinė raketa SBR-1
    Gamina: Raketų paleidimo kompleksas 
    510000120001000012000403006150001200 : 12001200 : 12001200 : 12001200 : 1200
    Balistinė raketa SBR-2 GHOST
    Gamina: Raketų paleidimo kompleksas 
    10150001700015000170001006007170002500 : 25002500 : 25002500 : 25002500 : 2500
    Gynybos skydo raketa PRGS1
    Gamina: Priešraketinės gynybos kompleksas 
    0170001700017000180000300510001 : 10001 : 10001 : 10001000 : 1000
    Gynybos skydo raketa PRGS2
    Gamina: Priešraketinės gynybos kompleksas 
    0210002100021000220000600610001 : 20001 : 20001 : 20002000 : 2000
     
    Žvalgybinis palydovas
    Gamina: Kosmoso uostas 
    020000200002000020000100360010101 : 11 : 11 : 11 : 700

    *GSK - Gyventojų skaičius

    Kareivius gamina kareivinės, tankus ir kitą antžeminę techniką - gamykla, lėktuvus - avia centras, raketas - paleidimo kompleksai.
    Jei vienu metu gaminama daugiau karinių vienetų, jie pagaminami greičiau.

    Siųsti karines pajėgas
    Išsiųstas karines pajėgas galima atšaukti per 180 sek. Viename būryje galima siųsti kelias skirtingas kariuomenės rūšis. Privalumai - didesnė ataka/gynyba, trūkumai - būrys keliauja lėčiausios rūšies greičiu. Planuojant puolimus galima siųsti kelis būrius vienu metu.

    Karines pajėgas galima siųsti kaip:
  • Puolimą;
  • Pastiprinimą - paskolinate karines pajėgas kitam miestui ir jas išlaikote;
  • Perkėlimą - atiduodate karines pajėgas kitam miestui.

  • Nusiųstą pastiprinimą galima susigrąžinti valdymo centre. Perkeltų karinių pajėgų susigrąžinti negalima.
    Pastiprinimas nuo perkėlimo skiriasi tuo, kad pastiprinimą atsiuntęs miestas pats išlaiko savo karines pajėgas.

    Žvalgai
    Siunčiant žvalgus į žvalgybą kelionės tipas turi būti "puolimas". Žvalgus galima siųsti ir į tuos miestus, kurie turi įsijungę apsaugą nuo puolimų. Jei žvalgą siunčiantis miestas apsaugotas nuo puolimų ir puolime siunčia TIK žvalgą, jo apsauga neišjungiama. Žvalgus rekomenduojama siųsti po vieną, nes viename mieste užtenka vieno žvalgo. Siunčiamo ar grįžtančio žvalgo priešas nemato, bet jei žvalgo ambasados lygis yra žemesnis (arba lygus) nei miesto, į kurį jis atsiųstas - žvalgas bus demaskuotas. Žvalgai rodomi tik juos siuntusio miesto ataskaitose. Demaskuotus žvalgus mato abu miestai. Žvalgo negalima nusiųsti kaip pastiprinimo. Į oazes žvalgai nesiunčiami.

    Žvalgybiniai palydovai
    Žvalgybinis palydovas mato visus miestus. Tai labai patogu, nes galima apžiūrėti bet kurį miestą, nesiunčiant į jį žvalgų. Tas pats vienas palydovas veikia visiems žaidėjo miestams. Žvalgybiniai palydovai mūšiuose nedalyvauja, bet juos galima numušti balistinėmis raketomis.

    Mūšiai
    Mūšiuose nenaudojamas atsitiktinumo kintamasis (nėra "random"). Atakuojančios ir besiginančios armijų karinės pajėgos susumuojamos ir gaunami 4 atakos/gynybos skaičiai. Pirmiausiai žūsta silpniausios kariuomenės pajėgos, vėliau - stipresnės.
    Jei lieka gyvų grįžtančių karių, pirmiausiai grobiami maisto, paskui geležies, naftos ir mineralų resursai. Bunkeryje paslėptų resursų užpuolikai neranda.
    Viso urano iš miesto pagrobti negalima - mieste lieka mažiausiai 4% galimo laikyti urano.
    Jei puolamame mieste nelieka karinių pajėgų, o puolančioje kariuomenėje lieka gyvi pėstininkai (skaičiuojami visi rangai iki spec. kario) miestas atitenka puolančiam žaidėjui.
    Pastaba: kad užimti miestą, pėstininkų turi likti ne mažiau kaip 1/3 lyginant su puolamo miesto gyventojų skaičiumi. Pvz, 1 pėstininkas neužgrobs miesto, kurio gyventojų skaičius 20. Tam reikia mažiausiai 7 pėstininkų.
    Pastaba: raketos, nusiųstos į puolimą, atgal į miestą nebegrįžta.

    Puolimo taisyklės
    Negalima pulti žaidėjo, kuris yra silpnesnis ar stipresnis už tave 10 ir daugiau kartų. Ši taisyklė galioja visiems žaidėjams, nuo mažiausio iki didžiausio.
    Pavyzdys: jei žaidėjo bendras gyventojų skaičius (POP) yra 300, jis gali pulti tuos žaidėjus, kurių POP yra nuo 30 iki 3000.

    Žaidėjams draudžiama pulti ar kitokiais veiksmais sąmoningai provokuoti žaidimo moderatorius bei administratorius, kurie prižiūri žaidimą ir palaiko tvarką jame ir žaidėjų bendruomenėje, remdamiesi šiomis taisyklėmis. Už moderatorių ar administratorių užpuolimą ar sąmoningą provokavimą gali būti taikomos šios drausminės priemonės: pirmą kartą - 6 mėnesių trukmės embargas ir tyla, antrą kartą - šalinimas iš žaidimo visam laikui su žaidėjo IP blokavimo galimybe.

    Žaidėjo tipas: puolantis, besiginantis, neutralus
    Žaidėjo tipas žaidimo pradžioje visada yra neutralus. Jis lieka neutralus netgi tada, kada žaidėjas pradeda pulti kitus, arba kai jį puola kiti žaidėjai. Tipas keičiasi tik tada, kai puolančio ir besiginančio žaidėjų bendras gyventojų skaičius skiriasi daugiau nei 3 kartus.
    Pavyzdys: žaidėjas A (pop. 1000) užpuola žaidėją B (pop. 100). A gauna -N taškų, B gauna +N taškų.
    Žaidėjas B (pop. 99) užpuola žaidėją C (pop. 500). B gauna +N taškų, C taškų skaičius nesikeičia.
    Taškų kiekis N yra skirtumas tarp puolančio ir besiginančio miestų bendro atakos ir gynybos jėgų skirtumo.

    Virusai
    Virusai - kitokia kovos forma. Jie veikia greitai ir patikimai.
    Virusuotame mieste viskas sulėtėja - statybos, išradimai, resursų persiuntimas, karinių pajėgų judėjimas.
    Virusuotas miestas, įsigijęs apsaugą nuo puolimų, nuo viruso nepagyja ir turi sulaukti jo veikimo pabaigos.
    Miestas, turintis apsaugą nuo puolimų, negali gauti virusų.
    Pasibaigus viruso veikimui miestas turi 24 valandų imunitetą nuo visų virusų.
    Siunčiant virusus siuntėjo miestų apsauga nepanaikinama.
    Pastaba: virusai neįtakoja furgonų, esančių prekybos centro pasiūlymuose, greičio.

    Virusas Lethargus H7S1: 4X sulėtina visų miesto kelionių greitį, 2X sumažina resursų išgavimą ir 4X sulėtina išradimus, statybą, karinių pajėgų ir furgonų gamybą.
    Virusas Lethargus Silens H7S2: veikia taip pat, tik viruso gavėjas nemato, kas jam jį atsiuntė.

    Sferos

    Sferos - unikalūs objektai, turintys ypatingų galių, kurios išryškėja ginant miestą.
    Kiekviena sfera turi po tam tikrą jėgos procentą, kuris didėja nuo turimų sferų kiekio.
    Turimų sferų jėga sumuojasi ir didėja nuo jų kiekio.
    Pvz, jei miestas turi tris sferas - juodą, raudoną ir baltą, miesto karinių pajėgų ataka ir gynyba padidėja (5+7+30)*3 = 126%.
    Jei miestas turi visas sferas, jo karinių pajėgų ataka ir gynyba padidėja 700%.
    Visame žaidime yra tik 7 sferos. Jei vienas miestas turi pvz. baltąją sferą, tai joks kitas miestas jos neturės.

    Sfera Jėgos %
    Juodoji sfera50%
    Raudonoji sfera70%
    Oranžinė sfera90%
    Geltonoji sfera120%
    Žalioji sfera150%
    Mėlynoji sfera220%
    Baltoji sfera300%

    Pastaba: jei miestas neturi karinių pajėgų, sferos naudos neduoda...

    Taika

    Švenčių ar ypatingų progų metu žaidime kartais yra paskelbiama TAIKA.
    Taikos metu galimos visos prekybinės ir beveik visos karinės kelionės (karių sugrįžimas, pastiprinimas). Taikos metu negalima užpulti kitų žaidėjų miestų, bet galima pulti oazes. Karinės pajėgos, išsiųstos į puolimą ne taikos metu, įsijungus taikai užbaigia kelionę taip, kaip buvo suplanuota (nuvyksta iki tikslo, apsisuka ir grįžta atgal).

    VIP ir papildomos paslaugos

    Už auksą žaidėjas gali nusipirkti papildomų paslaugų: pasididinti resursų gavimą, įsijungti miestų apsaugą ar gynybą, pagreitinti statybas ar karinių pajėgų gamybą ir kt. Visą papildomų paslaugų sąrašą žaidėjas gali matyti prisijungęs prie žaidimo. Papildomos paslaugos yra neprivalomos ir jų įsigijimas priklauso tik nuo žaidėjo apsisprendimo.

    Bendros taisyklės

    Tyla
    Už keiksmažodžius, kvailysčių rašymą, reklamą ir pan. žaidėjas iš moderatoriaus gali gauti TYLOS režimą laikinai arba visam laikui. Žaidėjas, gavęs tylos režimą, negali rašyti žaidime (chat'e, forume, žinutėse ant žaidėjų sienų).
    Tylą gavęs žaidėjas gali ją nusiimti VIP puslapyje už nustatytą aukso kainą.

    Juodasis sąrašas
    Kiekvienas žaidėjas gali bet kurį kitą žaidėją įtrauktį į savo asmeninį juodąjį sąrašą ir niekada nebegauti nuo jo žinučių.
    Išimtis - jei juodajame sąraše esantis žaidėjas yra ir to paties aljanso narys, jam siunčiant laiškus visiems žaidėjams laiškai nuo jo bus gaunami.

    Resursų persiuntimas kitiems žaidėjams
    Resursų siuntimas kitiems žaidėjams yra ribojamas, nepriklausomai nuo to, ar jie priklauso vienam aljansui, ar ne.
    Žaidėjas, per paskutines 7 dienas iš savo miestų išsiuntęs daugiau resursų, nei visi jo miestai pagamina per 10 valandų gauna embargą.
    Kitaip sakant, per parą galima išsiųsti kitam žaidėjui šiek tiek daugiau nei siuntėjo miestai pagamina per vieną valandą.

    Baudos už viršytą resursų persiuntimą:
    Embargas (draudimas prekybai): joks to žaidėjo miestas negali nei siųsti, nei gauti, nei prekiauti resursais.
    Embargo sistema yra pilnai automatizuota ir veikia nepriklausomai nuo moderatorių.
    Urano persiuntimai (nes tai taip pat resursas) tikrinant skaičiuojami santykiu 1:9000, nepriklausomai nuo žaidėjų VIP statuso.
    Pastaba: embargą turintis žaidėjas negali siųsti kariuomenės kaip pastiprinimo ar perkėlimo.

    Apsimetinėjimas
    Draudžiama apsimetinėti žaidimo administratoriais, moderatoriais ir/arba kitais žaidėjais sukuriant panašius žaidėjų vardus ir/arba bandant įtikinti, kad esate kitas žaidėjas.

    Neteisėtais būdais įgytas žaidimo auksas
    Jei žaidėjas įsigijo aukso nekorektišku ar neteisėtu būdu:
    - jo auksas žaidime bus panaikintas;
    - žaidėjas bus pašalintas iš žaidimo visam laikui.

    Nekorektiški ir neteisėti aukso įsigijimo būdai:
    - iš svetimo telefono, be jo savininko sutikimo;
    - iš neteisėtu būdu gautos SIM kortelės ar mobiliojo telefono;
    - neteisėtu būdu iš kitų žaidėjų gavus sąskaitos papildymus;
    - mobilaus ryšio operatoriui pateikus informaciją dėl vartotojo sukčiavimo ar neteisėtų veiksmų;
    - kiti LR teisės aktais numatyti ir bendriems moralės bei etikos principams prieštaraujantys atvejai.


    Žaidėjas patvirtina savo sutikimą gauti pranešimus apie įdiegtas žaidimo naujoves bei kitus pasiulymus iš SFEROS žaidimo administracijos. Šių pranešimų galima atsisakyti žaidėjo nustatymuose.

    Žaidėjas, kelis kartus nusižengęs taisyklėms gali būti pašalintas iš žaidimo be išankstinių įspėjimų ar paaiškinimų.

    Žaidimo "Sferos" administracija neatsako už žaidėjų paskleistos informacijos turinį (pokalbius, forumo komentarus, žinutes, objektų pavadinimus ir kitą žaidėjų redaguojamą turinį). Už paskelbtą nuomonę, faktus, ar kitokią informaciją atsako ją paskleidę asmenys. Žaidimo "Sferos" administracija pasilieka teisę pašalinti (arba užblokuoti) žaidėjus iš žaidimo už informaciją, kuria: 1) kurstomas karas ar neapykanta, tyčiojimasis, niekinimas, kurstoma diskriminuoti, smurtauti, fiziškai susidoroti su žmonių grupe ar jai priklausančiu asmeniu dėl lyties, seksualinės orientacijos, rasės, tautybės, kalbos, kilmės, socialinės padėties, tikėjimo, įsitikinimų ar pažiūrų; 2) platinama, propaguojama ar reklamuojama pornografija, taip pat propaguojamos ir (ar) reklamuojamos seksualinės paslaugos, lytiniai iškrypimai; 3) propaguojami ir (ar) reklamuojami žalingi įpročiai ir narkotinės ar psichotropinės medžiagos.

    Visais išvardintais atvejais žaidimo "Sferos" administracija pasilieka teisę pašalinti (arba užblokuoti) žaidėjus iš žaidimo, informuoja teisėsaugos institucijas ir suteikia visapusišką pagalbą nustatant pažeidėjų asmenybes.

    Dalyvavimo žaidime taisyklės


    Taisyklės nebaigtos, nuolat pildomos. Parašykite į forumą, kokios informacijos jums labiausiai trūksta.




    © 2009 - 2017 Sferos v1.04     Pranešti apie klaidą     Papildyti aukso atsargas