Pirmas puslapis      Apie žaidimą      Registracija      Forumas       Taisyklės       DUK          

Forumas
<<< Atgal į pagrindinį forumo puslapį

TEORINIS KLAUSIMAS: Kas strateginiuose žaidimuose turi lemti pergalę - tiksli ir aiški jėgų persvara, ar turi būti ir šiek tiek sėkmės?

Ši tema yra užrakinta.

GM

2011-07-15 20:01
PADISKUTUOKIME APIE ŽAIDIMŲ DIZAINĄ IR TIKIMYBIŲ TEORIJĄ!


UPD: DISKUTUOJAME NE APIE SFERAS, O APIE STRATEGINIUS ŽAIDIMUS APSKRITAI!!!


Įdomiai, daugiau nei pusė žaidėjų mano, kad "Jėga ir sėkmė turėtų būti 50/50, kad kartais karą laimėtų nors ir mažesnė, bet patyrusi armija".

Pamodeliuojam situaciją?

Įsivaizduokime, kad jūs, su tarkime 1000 (teorinių) atakos taškų puolate dvigubai silpnesnį priešą, turintį tik 500 atakos taškų.
Ir jei saulė, mėnulis ir žvaigždės sustoja atitinkamuose zodiakuose, tai situacija pasikeičia į:

Jūs: 1000 - 50% = 500 atakos taškų
Priešas: 500 + 50% = 750 atakos taškų

Negi nekiltų pasipiktinimo chate ar forume, kad "kas čia per nesamonė, kodėl aš jo nenugalėjau, jei buvau dvigubai stipresnis"?

Arba dar, jei priešas būtų vos ne trigubai silpnesnis, bet jam gerai nusišypsotų sėkmė, tai būtų:
Jūs: 1000 - 50% = 500 AT
Priešas: 350 + 50% = 525 AT

Aišku, mokantys tikimybes, galėtų paskaičiuti, kas kiek kartų tam priešui nusišypsotų tokia sėkmė...

Labai laukiu jūsų protingų komentarų, o komentarai ne į temą bus trinami.





kiesa009

2011-07-15 21:08
Na butu visai gerai,kad jau topinis pultu gal nevisada ir telaimetu,uz

witalik1212

2011-07-15 21:11
Zinot ka galiu duot pawizdi is istorijos. kaip richardas liuto sirdis sturmawo miesta su 2000 piestininku o saladinas turejo 12000 piestininku ir richerdas laimejo nes saladino karei zinojo kaip musije kaunasi richerdo kariai todel pabego tad newisada skaicius duoda lemti musi

FooXaS

2011-07-15 22:35
witalik1212 tu kalbi apie musius kurie buna karta i tukstancius metu, kurie yra legenda, o mes dabar esame Sferose, kur i diena vyksta simtai tokiu musiu.

Butu isvis nelogiska jei musiai vyktu pagal - "Jėga ir sėkmė turėtų būti 50/50, kad kartais karą laimėtų nors ir mažesnė, bet patyrusi armija".
Pasaulyje yra aiskiai dominuojancios salys, tokios kaip JAV, Rusija, Kinija ir t.t ir cia jokia ne sekme, cia saliu dydis ir inesamas biudzetas i karine infrastruktura.
Pagal daugelio balsavima reikstu, kad jeigu Kinija nuspres uzpulti Latvija, Latvija patirtu pergale, ar patiems nejuokinga? Galime bet kokias kitas salis paimti palyginimui

Taip, butu logiska jei mazesne bet daugiau patirties turinti armija laimetu pries didesne bet maziau patirties turincia armija, tada visiskai suprantama. Nes kariu yra visokiu, yra eiliniai, yra ir generolai, kuriu patirtis ir taktinis pasiruosimas kelis kart lenkia eilinio.
Sita taisykle butu visai logiska jei salia jos atsirastu zaideju patirtis, su patirtim kiltu ir kariu sekme bei taktinis pasiruosimas, bet kol nera patirties, kol visi kariai yra kaip 1:1, tol visada ir visur dominuos kiekybe!

Man net keista kodel tiek daug balsavo uz ta paskutini varianta, itariu arba jie nemasto, arba galvoja kad vien sekme bandys nugaleti topinius zaidejus.

Primenu, realybe yra ta kad top zaidejas visada bus stipresnis uz ne tope esanti zaideja ar naujoka ir cia jokia sekme nepades.


monstrego

2011-07-16 00:04
gerai ,paaiskinkit ,man kas tas per daiktas "Patyrusi armija" ? kokiu matu matuosis tas jos patirimas? atsakykit i sita klausima ir suprasit kad nesamones snekat ! 50% sekmes kas ta sekme garantuos? kodel stiprus negali irgi jos turet tos sekmes kaip ir silpnas? db gausis kaip pvz atleks su 100 mpgs + 10 SN ir nukals 500 mpgs + 100 SN ir 50 PRGS ? td tas stipresnis rasys administracijaj kaip cia gaunas?, o adm atsakys ,nieko negalim padet! ji lydejo " SEKME" taip kad pries darydami 100 kart pagalvokit KA DAROT!!!!!!!!

BornInThe80s

2011-07-16 01:10
Tikimybių teorija mūšyje? Ar nereikės vėliau titulinį puslapį pervadint į "azartinis žaidimas SFEROS"?

Atsitiktinai galima ant minos atsistot, bet tai labai menka tikimybė sferose, nes mes minų neturim.
Atsitiktinai gali technika nesuveikt. Kuo daugiau mūšių lėktuvas atlaikė, tuo didesnė tikimybė, kad jis suges - nieko nėra amžino. Ar tai reiškia, kad patirtis negali būti taikoma lėktuvams, tankams ir gynybos raketoms kaip pliusas? Kita vertus, kur garantas kad rūdyjantis (nekariaujantis) lėktuvas bus patikimesnis mūšyje negu tas, kuris yra n kartų išbandytas?
Galima atsitiktinai nepataikyt (kai nepataiko patyręs), arba atsitiktinai pataikyt(kai pataiko nepatyręs ir visiškai klišas).

O jeigu bus įvestas naujas A:G rodiklis "sėkmė", galima bus užsisakyt savo karių horoskopus?

FooXaS

2011-07-16 01:53
Mano kariai jauciai koks horoskopas rytdienai?

Lyyygiss

2011-07-16 03:05
Idomi ideja,gal ir nieko butu,tik ta akla sekme pakeist i kazka kita,kaip kad Foksas minejo zaideju arba kariu patirti ar pns....Manau butu idomu

GM

2011-07-16 09:46
Noriu dar kartą pabrėžti - tai yra TEORINIS PADISKUTAVIMAS - isivaizduokite, kad tiesiog va taip susėdam saulėtą dieną ant žolytės pavėsyje prie miško ir pasišnekam...

Chanbot ir kiti troliai - jūsų komentarai trinami, nes man įdomi žaidėjų nuomonė apie ŠIĄ TEMĄ, o ne apie ką nors kitką.

GM

2011-07-16 09:51
Fooxas - man irgi LABAI keista, kodėl didžioji dauguma balsavo už 50/50 variantą...
Dar kartą pakartoju - šis balsavimas yra tiesiog tam, kad matyt didumos nuomonę.

Ši diskusija yra skirta ne SFEROMS, o apskritai, STRATEGINIAMS ŽAIDIMAMS.

matukazz4

2011-07-16 11:28
rinkausi 50/50 variantą

drigeris

2011-07-16 11:29
GM manau 50/50 variantą renkasi todel, kad mano jog bus koks nors atnaujinimas, kad butu galima nusipirkt už resursus ar už uraną kažką slapto kas pridėtų atitinkamą procentų kiekį prie atakos ar puolimo. Tai būtų labai gerai.
Manau to ką nusipirktų žaidėjai niekas neturėtų matyt. Beje ir aš balsavau už 50/50 variantą.

witalik1212

2011-07-16 12:16
Bet wistiek jegu perswara tai nereiskia kad priesa nugalesi

EbolaWirus

2011-07-16 12:41
Esu zaides nemazai tokiu zaidimu kur daug labai ka reiskia kariu patirtis.Kuo jie daugiau laimi musiu tuo didesnis ju exp ir atsiranda papildomi sugebejimai pas juos.Bet kuo daugiau maisai weteranus su naujeis kariais tuo daugiau jie praranda sawo exp ir tam tikrus tik wetaranams budingus sugebejimus.Buna paskui jei ilgai islaikai normalu buri weteranu nezuwusiu.Weteranai gali laimet pries naujokus,kad ir 5kart didesni ju skaiciu.Yra pliusu yra ir mininusu tokiame scenarijui.Ir aisku kazkiek wisada yra sekmes.Bet kas liecia musu zaidima sferas.Nenoreciau,kad ateityje kas nors keistusi sferose link tu wisu sekmiu ir patirciu armijos.Puikiai atsimenu kox buwo haosas sferose neseniai startawus zaidimui.Kokiu budawo absurdisku net situaciju su karais ir pasipiktinusiu zaideju.Kol jus adminai nesutwarket daugiau santyki kariniu puolant ir kiek lieka po puolimo.Del sekmes tai jos neturetu buti daugiau nei kokie 5%,bet tik ne po 50%

karolisfgd

2011-07-16 12:41
As balsavau uz 10 % sekmes, man jis pasirode geriausias

Storm

2011-07-16 12:55
nesamone palikite kaip buwo

gonziukas

2011-07-16 13:31
pievos

dovydas75

2011-07-16 14:00
nusišnekėjimai i lankas pritariu gonziukui

FooXaS

2011-07-16 14:23
Mastant realiai, be jokiu papildomu savanaudisku paskatu, pergale turi lemti tiksli ir aiski jegu persvara. O "jega" as skaitau turetu susideti is VISKO, ir is kiekybes ir is patirties. Na o prie jegos ant virsaus galima prideti siektiek, ziupsnelis sekmes, Taciau tai nereiskia, kad vien sekme nugaletum kiekybe ir patirti, tai reiskia jog sekme tau padetu siektiek, vos vos, nezymiai sumazinti ta triuskinanti pralaimejima, tuos nuostolius.

As mastau, kad jei musio baigtis susidetu is 3 rodikliu (kiekybe, patirtis, sekme), tai pagal naudinguma jie pasiskirstytu sitaip: kiekybe 65%, patirtis 30%, sekme 5%. Kiekybes ir patirties procentukus galima regulioti daugiau ar maziau, taciau sekmei duoti zymiai daugiau butu nelogiska, nes ir taip palyginus riebiai atrodo tie 5% uz nieka, tuo tarpu kai, kad igaut kiekybe ir patirti, tu naudoji laika, resursus, galbut pinigus ar ir t.t

Db daug kas pagalvojate apie kortas. Taip kortose reikalinga sekme, ir yra nemazai zaidimu, kur tavo pergale priklauso butent nuo to kaip iskris kortos, kaip sugebesi apgauti kitus arba kaip sugebesi issisukti. Taigi cia sekme lemia labai daug, daugiau nei 50%, ir tai nera blogai, nes visi sedintys uz stalo turi vienodas galimybes pries isdalinant kortas tai sekmei gauti, nes visi yra lygus, visi stato po vienoda pinigu suma ir t.t zodziu visi sumoka vienoda kaina.

Taciau zaidimuose nevisi moka vienoda kaina, vieni sedi 24h per para - vis kazka analizuoja, stebi, prekiauja, stato, isradineja, kiti sedi tik 12h per para, bet kompensuoja tas likusias 12 valandu papildomom investuotom lesom, uzsisako papildomas paslaugas, kad pasivyti ta kuris sedi 24h ir t.t Ir yra begales tokiu, kurie sedi tik 3h per diena, ju yra dauguma, jie nesistengia nieko per daug nuveikti, labiau tikisi netiketumo faktoriaus ir sekmes. Labai daznai sumaiso visas kortas, kadangi nori nieko neveikdami pakliuti i pacia kalno virsune.

Griztant prie Sferu balsavimo, ryskiai matosi kad didzioji dalis balsavusiu uz paskutini varianta, kai ir sekme turi lemti pergale, yra butent tie mano palyginime pamineti zaidejai, kurie yra zaidime 3h per para, ju yra daug ir jie tikisi kad toks posukis jiem labai palengvintu kelia i kalno virsune, kur yra tie kas praleidzia cia daug laiko, ideda daug pastangu.

Istikro galeciau analizuoti ir analizuoti kiekviena veiksma ir kiekviena galima varianta iki vakaro tik as tiek laiko neturiu, laukia sfero


rimasiga

2011-07-16 14:51
sekmes faktorius zaidime - as laikyciau zaidimo klaida ir uztai prasyciau aukso nes tai butu nepaaiskinamas dalykas jei kazkas mano armija nunestu su keliais specais , tik galeciau pasiulyti kad armijos puolimo-gynybos taskai-procentai galetu aukti tik jei zaidejas yra aktyvus ir zaidzai ,kuo daugiau atlieka puolimo ar atsilaiko nuo puolimu ir gauna xp (tasku).Cai pasiulimas kurejam i tai atsiszvelti , nes kiti nusiperka armijas ir laimes del sekmes ,o kitas 100 musiu atlaikes jau ir gaus malku nuo naujoko .Galima duoti zaidejam rangus nuo musiu skaiciaus ,o rangas duos papildomus bonusus (cai gera mintis iskilo pamastykit) .daugiau nesumastau

erikasgh

2011-07-16 17:26
nebutinas tas 50/50. keikvienos atakos metu galetu jis kisti tarkim viena ataka 10/25 o kita jau 30/11. ir taip kad kistu tas intervalas nuo pvz 10iki 30.

Lyyygiss

2011-07-16 18:28
Beto manau,kazkoki asmenini kaip issilavinima kare turetu turet zaidejas,o tai jam suteiktu papildomu tasku sakykim ant puolimo,galbut ginybos ar resursu isgavimo

monstrego

2011-07-16 21:57
jau dabar ginyba kelis kart silpnesne nei puolimas ! jus stiprinkit ginyba! dar dadesit sekmes faktoriu isvis vejas bus !

wyncas

2011-07-17 05:32
wejai su 50/50 ..cia toks pamastymas: as kaupiu armija koki menesi, kad geleciau taikini (kazkoky tai miesta ) uzpult , as uz jy 2x stipresnis(armijos atzvilgiu) uzpuolu ir pralaimiu . nu gryna nesamone pritariat?

voland

2011-07-17 12:17
nesamone! tai tipo mazesnis zaidejas puola- jam sekme, o didesniam zaidejui visada nesiseks? ner logikos!

alukas

2011-07-17 21:10
ne tai as sakau savo nuomuone nesamode db atein is mano alijanco pvz marija16 nu ka as turiu tik 100stnaiku o ji man siuncia 200 ir kas as laimiu o maniskiai taj pvz pyktis butu ne nesamone kazkokia

draugas97

2011-07-17 21:10
Jus snekat apie Sferos , o pasakyta padiskutuokime apie kitus strateginius zaidimus.

kakadada

2011-07-17 23:35
50/50 geriausia galetu buti taip kad jei puoli padideja kariu patirtis ir jie tampa stipresni va tada butu gerai

GM

2011-07-18 09:53
draugas97 - aha, taigi svarbiausia pirma ne pagalvoti, o parasyti, kad "nesamone, ka cia vel sugalvojot?"
diskutuojame NE apie sferas, o apie strateginius zaidimus apskritai.

GM

2011-07-18 09:54
Išimu balsavimą, kad nestresinti žaidėjų

Rezultatai tokie:

TEORINIS KLAUSIMAS: Kas strateginiuose žaidimuose turi lemti pergalę - tiksli ir aiški jėgų persvara, ar turi būti ir šiek tiek sėkmės?

Rezultatai: Viso balsų:1584
· Pergalę turi lemti tik jėgų persvara - kieno armija didesnė, tas ir laimi karą 25.1% Balsai: 398
· Pergalę turi lemti jėgų persvara, bet reikia ir šiek tiek sėkmės (apie 10%) 16.9% Balsai: 267
· Jėga ir sėkmė turėtų būti 50/50, kad kartais karą laimėtų nors ir mažesnė, bet patyrusi armija 58% Balsai: 919

Jowule

2011-07-18 13:17
as tai rinkausi antra virianta kad reiketu bent siek tiek sekmes...

draugas97

2011-07-18 16:50
Zaidime geras dalykas kad eitu patobulinti karius , " va eina veteranu komanda , o va ir kaimieciai "

airiz123

2011-07-18 21:54
tai galetu buti kad kas desimtam pasisektu ir viskas.butu zymiai paprasciau

sstonys

2011-07-18 22:45
ka galiu pasakyti kiti cia net neuzeina o i klausimus jusu atsakineja is lempos nesupykit bet tai tiesa jie nesupranta patis uz ka balsuoja tegu palieka kaip yra kariu skirtumu

plastikmen

2011-07-19 21:58
esu pries, nes tam ir yra armijos, jas perki, tausoji, jog stipretum.Jei atsiras tikimybes, tai kam tada bepirkti ir kaupti armijas???

GM

2011-07-20 13:13
plastikmen - tai vat as ir galvoju, kas ten tokie uz ta randoma nubalsavo...
nubalsavo, ir tyli. ir ne vieno argumento, kodel tai butu gerai.
na, tai tikriausiai mazesni zaidejai, nes jiems yra aktualu, kad su mazesne armija gauti geresni efekta.
bet topiniams zaidejams tokia sistema, be abejo, butu visiska kvailyste, nes kam tada gmaintis didele armija, jei viska vistiek lemia randomas.
kitas variantas - koie nors "burtai" ar "jegos laukai" ar dar kazkas - isijungi toki jegos lauka ir ten jau vyksta belenkas.
aisku, puolant toki zaideja reiktu matyti, kas ten pas ji vyksta, kad ant to neuzsirauti.
manau, kad butu nemazai zaideju, kurie noretu tokios kovos, kuri butu lyg kauliuko metimas - issiunti ir nezinai, kas bus

GM

2011-07-20 13:14
Dar karta primenu - diskutuojame NE APIE SFERAS, o apie strateginius zaidimus apskritai.

BornInThe80s

2011-07-20 13:35
Šachmatus galime pavadinti strategiškai vedamu karu. Nu niekaip negaliu įsivaizduoti, kad tą karą (kiekvieną partiją) bent 10-čia procentų galėtų nulemti sėkmė. Jau nekalbu apie 50 proc. Tai būtų visiškas absurdas Sėkmės atvejai, kai silpnesnis laimi prieš stipresnį galėtų būti vienetiniai, pvz.: šachmatuose - užmigo varžovas; online žaidimuose - priešininkui nutrūko interneto ryšys...

hilass

2011-07-20 19:50
turetu buti kariu persvara

BornInThe80s

2011-07-20 21:36
Beje, tikimybių teorija kitaip dar vadinama lošimų teorija - dar ir dėl to mintis apie sėkmę man asocijuojasi su azartiniais žaidimais.

Draugelis

2011-07-20 23:29
Tiksli ir aiški jėgų persvara. Rakinam tema.

Puslapiai: 1  
Ši tema yra užrakinta.








© 2009 - 2017 Sferos v1.04     Pranešti apie klaidą     Papildyti aukso atsargas